Marketing internetowy i brokering informacji

Zaczynamy od 1 października 2018 r.

Marketer czy infobroker?
Teraz nie musisz wybierać. Z nami zdobędziesz kwalifikacje w obydwu zawodach. Zapraszamy na studia podyplomowe Marketing internetowy i brokering informacji. Rekrutacja trwa do 15 września 2018 roku, szczegóły na stronie.
Zapraszamy do zapoznania się z aktualnościami na naszym fanpage na Facebooku


  • W jaki sposób można uzyskać informacje i zapisać się na studia?
        Na studia obowiązuje rekrutacja otwarta, wystarczy przyjść i złożyć dokumenty. Szczegółowe informacje i kontakt na stronie rekrutacji UMCS.

  • Ważne terminy:

  • Marketing internetowy i brokering informacji:
    Rekrutacja do 15 września 2018 roku, liczba miejsc ograniczona (do 30).

  • Strona rekrutacji UMCS



Współpraca z praktykami

W ramach studiów podyplomowych oferujemy darmowe warsztaty z pozycjonowania stron www prowadzone we współpracy z firmą partnerską EACTIVE. Warsztaty prowadzi Pan Jakub Lisiecki, zapraszamy do obejrzenia fragmentu webinarium (5 godz. plus 5 godzin warsztatów na żywo).

W roku akademickim 2018/19 rozpocznie się na UMCS piąta edycja studiów podyplomowych: Marketing internetowy i brokering informacji. Jest to ścieżka edukacyjna nastawiona na aktualne potrzeby rynku pracy i oparta na współpracy z praktykami (https://www.facebook.com/marketing.internetowy.infobrokering.lublin1/). W marketingu internetowym kluczową rolę odgrywa obecnie pozycjonowanie stron www. Dlatego w czerwcu 2017 r. podpisaliśmy umowę o współpracy z firmą  EACTIVE z Wrocławia: https://www.eactive.pl/, która zajmuje się zwiększaniem widoczności firm w intrnecie, należy do liderów na rynku SEO oraz posiada certyfikat Premium Partnera  Google.

EACTIVE posiada 16-letnie doświadczenie w realizacji projektów (m. in. dla takich marek jak Gerda, Rabe, Herbapol) w zakresie marketingu internetowego, specjalizuje się w zwiększaniu widoczności firm w internecie  (https://www.eactive.pl/oferta-kop/), wykorzystując m. in. pozycjonowanie, analitykę internetową, reklamy Google (linki sponsorowane, Google Shopping, remarketing, sieć reklamową).

Wymiana doświadczeń będzie obejmować między innymi:

- szkolenia i seminaria

- organizację wspólnych akcji i kampanii promocyjnych

- publikacje łączące podejście naukowe i doświadczeniami rynkowymi

Więcej aktualnych informacji o studiach i rekrutacji: http://www.umcs.pl/pl/wyszukiwarka-studiow,118,marketing-internetowy-i-brokering-informacji,7110.chtm

Sprawdź więcej aktualności na naszym fanpage'u           

KIERUNek STUDIÓW

Marketing internetowy i brokering informacji

Studia podyplomowe Marketing internetowy i brokering informacji są skierowane do absolwentów kierunków humanistycznych, społecznych i technicznych, którzy chcą zdobyć nowy zawód lub kompetencje z zakresu zarządzania informacją oraz komunikacji internetowej. Uzyskana wiedza i umiejętności pozwolą absolwentom naszych studiów podyplomowych na podjęcie nowych wyzwań zawodowych w firmach z branży informacyjnej,


Statystyka odwiedzin strony

stat4u